HTML

Landing

2012.02.27. 20:38 demizson bobby

 

22.-en erkeztunk hajnalban es hogy emlekezetes legyen a dolog, arrol Bodnar Attila tehet. A beszallas utan egy kimondottan jol oltozott, B.A. kinezetu manusz ult elottem. Vagyis inkabb fekudt, mert mire eszrevettem a szeke mar maxra fektetve volt. Ezt mondja meg valaki, hogy a szeket mikor lehet hatradonteni? En ugyan paraszt vagyok, meg flegma geci (fg), de a szeket akkor dontom hatra, ha nincs mogottem senki. Na ez a gecc, ez leszart mindent es a az arcomba parologatott. Mivel egyedul nem bírtam el vele, gondoltam, majd a sztyuvi....Ebbol az lett, hogy kiderult neki ehhez joga van. Nem sokkal kesobb mar a mellette utazo masik ket paraszt is csatlakozott. A neveles bazdmeg, meg a tisztelet, az nem utazott a gepen, biztos ezert olcso a jegy. Mondjuk hamar fapados, lehetne tenyleg az.

Na a kezdeti nehezsegeken 2,5 ora alatt urra lettunk, de a folytatasban sem kerultunk ki a szopozonabol. A borondjeik szarra vannak zuzva. Az enyemnek leszakadt az alja (a kerekek azert meg gurulnak), lett az elejen nemi luk, a Gabienak a hatuljan egy szakadas, a huzokaja elferdult, na ilyenek...

Szoval Kataek nagy nehezen felszedtek a Victorian, irany haza, lepakol, varostnez, fenykepez, elfarad. Nem reszletezem mi volt Londonban kb a Towerre, a Milleniumi hídra, a Tate muzeumra, a Big Ben-re es a London Eye-ra emlekszek, es nem azert mert reszeg voltam, hanem met szita az agyam. 

Kataek szemme lathatoan szeretnek, ha mi is Londonban kotnenk ki, de az isten mentsen meg mindenkit az olyan lakotarsaktol, mint amilyenek nekik vannak. Igazi tajtparaszt beszukult jomunkasgyerekek. Koszonni, mosolyogni az kizart, szerintem ezek tudjak, hogy ha nem kozvetitik a fizikai folenyt minden verbalis es non-verbalis modon, akkor 1 sec alatt kiderul mekkora ostoba parej. 

Penteken indultunk tovabb, reggel persze elaludtunk, igy buktuk a hiperolcso megabus-t (9 font), cserebe a vonatok akar 120 fontért is elvisznek. Szóval kelés 6 óra helyett valamikor 9kor, laza riadalom, csak mint a titanikon, aztán hála a fantasztikus google felhasználási képességeimnek (áldás rám), fejenként 30 fontért búkoltam jegyeket a national express buszjáratára, amit egy cukipofi öregúr vezetett. Olyan volt a manusz, mintha valami nagypapa vitte volna a kisóvodás gyerekeket Disneylandbe. Kicsit féltem is, hogy mindjárt körbekínál cukorkával. Ez utóbbi azóta megtörtént, de erről majd később.

komment

süti beállítások módosítása